97

Válasz: Találtam egy érdekes oldalt

Ezt a linket is e-mailben kaptam... eléggé érdekes... talán érdemes megnézni: Figyeld a képet 5 másodpercig, majd ... http://margit2.hu/ujforumba/wow1.gif

98

Válasz: Találtam egy érdekes oldalt

Ha te is szoktad a körmeid rágni, ezt mindenképpen olvasd el! http://margit2.hu/ujforumba/wow1.gif

                          http://kepmester.silihost.hu/images/279/5664/00000139.jpg

99

Válasz: Találtam egy érdekes oldalt

Ezt is érdemes elolvasni!  Fura elváltozást vett észre a körmén, akkor még nem tudta, hogy ez lesz a diagnózis!  http://margit2.hu/ujforumba/wow2.gif

                           http://kepmester.silihost.hu/images/279/5664/00000140.jpg

100

Válasz: Találtam egy érdekes oldalt

Szánjunk rá pár percet, és olvassuk el!  ... A gyomorrákot jelző kezdeti tünetek, amelyet soha ne hagyjuk figyelmen kívül!...

101

Válasz: Találtam egy érdekes oldalt

Ezt a két videót tegnap kaptam e-mailben:

Darci Lynne egy hasbeszélő kislány, érdemes meghallgatni:

Hangot bekapcsolni!!! első videó
                                második videó

102

Válasz: Találtam egy érdekes oldalt

Ez most időszerű lesz... E-mail-ben kaptam:

"Amióta így öntözöm a muskátlit, azóta mindenki a csodájára jár!"

http://kepmester.silihost.hu/images/279/5664/00000143.jpg

Ez a titka a dús virágzásnak!

1. Állott vízzel locsold

Az állott víznek jobban örül a növény, mivel a hőmérséklete tökéletes lesz a számára, és így a csapvízben jelen lévő klór is eltávozik az állás során.

2. Ösztönözd kávéval

A kávézacc sokszor a kukában landol, pedig nagy kár érte. Imádni fogja a muskátlid, ha néha adsz neki belőle egy keveset a földjébe. Egészen új életre kel tőle.

3. Szabadítsd meg az elhalt virágoktól

Az elszáradt virágok akadályozzák, hogy az új hajtásokra tudjon koncentrálni. Csippentsd le az elhalt részeket.

4. Módjával locsold

Nagy a vízigénye, de csak olyankor locsold, amikor földje már száradni kezd. Ne hagyd, hogy tocsogjon a virágláda alján összegyűlt vízben. Ez rossz hatással van rá.

5. Etesd banánnal

A banánhéj olyan tápanyagokat tartalmaz, melyek nagy kedvencei a muskátlinak. Burjánzó virágözönnel fogja meghálálni.

103

Válasz: Találtam egy érdekes oldalt

Lehet, hogy már Ti is láttátok ezt a videó, én is másodszor kaptam meg a héten. De olyan aranyos:  A tejesember Afrikában... Nézzetek csak!  http://margit2.hu/ujforumba/wow1.gif

104

Válasz: Találtam egy érdekes oldalt

Ezt is email-ben kaptam. Hangszórókat bekapcsolni!  ... Nekem tetszik nagyon! smile

................ Na ezt hallgassátok meg!

105

Válasz: Találtam egy érdekes oldalt

Ezt is ma kaptam e-mail-ben, meg is osztom Veletek, hátha méh nem láttátok. Csodálatos!

Feltétlenül teljes képernyőn nézzétek! Hihetetlenül élesek a képek. Nem szükséges speciális szemüveg, vagy bármi más a megtekintéshez. Íme: Óceán 3D http://margit2.hu/ujforumba/wow1.gif

106

Válasz: Találtam egy érdekes oldalt

A délutáni szundi haszna:

Sokan imádnak délutánonkét aludni egy keveset, azonban a pihentető kedvtelésnek egyre kevesebben tudnak időt szentelni. Pedig mennyire jól tud esni egy kis délutáni pihenés. Utána még a világot is szebb színben látjuk.

A mai rohanó életformának köszönhetően, amikor már rég nem 8, hanem inkább 10 vagy 12 órát dolgozunk, nagyon kevés időnk marad a délutáni szundításra. Ha akad egy kevés időnk, pihenjünk, aludjunk délután, egy idő után észre fogjuk venni, hogy hatására az egész életünk megváltozik.

Nézzük, milyen pozitív hatásai vannak a délutáni alvásnak:

1. Egész nap jó hangulatunk lesz
– a szerotonin felelős a boldogságunkért, alvás közben pedig szerotonin szabadul fel a szervezetünkben. Már egy kevés alvással is nagyon sokat tehetünk annak érdekében, hogy elégedettek, és kiegyensúlyozottabbak legyünk.

2. Javul a felfogóképességünk
– a délutáni alvás hatására képesek leszünk sokkal könnyebben felfogni az új információkat. Egy óra alvás után megnő a produktivitásunk, és a munkakedvünk is.

3. Növeli az éberséget
– a NASA csoport kutatásai alapján kimutatták, hogy egy 40 perces alvás hatására 100%-osan éberebbek, és aktívabbak leszünk. Az alvás hatása 200 mg koffein elfogyasztásához hasonlatos.

4. Fokozza a kreativitást
– Leonardo da Vinci, amikor csak tehette, délutánonként aludt egy kis időt, viszont éjszaka sokkal kevesebbet aludt, mint az átlagember. A délután pihenés hatására nő a kreativitáskészség.

5. Növeli az agyi kapacitást
– agyunkat egész nap információkkal tömjük tele. A délutáni alvás segítségünkre lehet abban, hogy az agy megpihenjen, és az információkat jobban el tudja raktározni.

6. Felerősíti az érzéseinket
– hatására sokkal jobb lesz a szaglásunk, érzékelésünk, látásunk. Kutatások alapján kimutatták, hogy a napközbeni pihenés sokkal jobban megerősíti az érzékszerveinket, mint az éjszakai alvás.

107

Válasz: Találtam egy érdekes oldalt

Kaptam e-mailben... Tény, hogy én is sok zabpehelyt használok... Szerintem is egészséges.

Mindenesetre olvassátok el: a zabkásáról...